Schumacher Mi5

19.04.2013 09:46

Tak a je to tady! Očekávaná novinka od Schumacheru byla představena, a kdo čekal již tradičně netradiční řešení, nebyl nejen zklamán, ale naopak přímo ohromen. Zcela nový a revoluční Schumacher MI5 přináší do vod soutěžních desetinových TC opravdu mnoho inovací a na rozdíl od ostatních značek, které si jsou podobné, jako vejce vejci na něm nenajdete prakticky nic podle současných zvyklostí. Podvozek nabízí maximální flexibilitu v nastavení jak pro koberce tak asfalt. MI5 má ultra nízké těžiště, které dává vozu vysokou rychlost průjezdu zatáčkou. V kombinaci s dvoudílným vertikálním horním platem dosahuje citlivý a hbitý pocit, ale je tolerantní a konzistentní na ovládání. Je k dispozici také volitelná konverze na montáž motoru uprostřed podvozku pro maximální agilitu! Výrobce upozorňuje zejména na nově řešený diferenciál s osami satelitů v ose ozubení a plastovými „slidery“ pro nízké tření a nízkou hmotnost. Ukotvení motoru, serva a řízení s Ackermannem s lineárně posuvnou lištou je v ose vozu, což minimalizuje vlivy komponent na flex podvozku. Karbonová ramena! Nově řešené náboje kol s volitelnými karbonovými díly vpředu bez klasických céček, což přináší nižší hmotnost, lepší nastavitelnost a přesnější odezvu řízení. Dokonce i nastavení droopu je přesunuto z ramen na podvozek, kvůli snížení neodpružených hmot. Nízké držáky tlumičů spolu s dolním uchycením tlumičů pod úrovní ramen zachová dostatečný zdvih tlumení a přitom výrazně sníží těžiště. Nastavitelné hliníkové tlumiče s ultra hladkým Nikl-teflonovým povlakem pro minimální tření vybavené přesnými pružinami. Stabilizátory odstupňované po 0,1mm mají precizní a snadné nastavení pomocí šroubů a centrálního zajištění s minimální boční vůlí.

Držáky Li-Pol baterie jsou polohovatelné do 3 pozic pro jednoduché nastavení rozložení hmotnosti bez dovažování. Rychloupínací uložení diferenciálu i odlehčené pevné osy a „letmo“ uložený centrální hřídel pro snadnou a rychlou demontáž, nastavení řemínků a údržbu. Toto a mnoho dalších promyšlených detailů budete na novém podvozku dlouho objevovat. Schumacher má navíc připravenu velkou nabídku volitelných a tuningových dílů pro perfektní naladění na různé podmínky a požadavky soutěžních i klubových pilotů.

S podvozkem Schumacher Mi5 jsou vavříny nadosah, připojte se k revoluci!

Model bude dostupný od května 2013 za cenu 380,-GBP, tedy cca 11500,-Kč.

Více informací naleznete na stránkách výrobce.